Kontortid mandag 09.00-17.00
Kontortid onsdag 09.00-17.00
Kontortid torsdag 09.00-17.00
Kontortid fredag 09.00-17.00
Kontoret er lukket i dag
Close this search box.

SG Forårsopvisning

Lørdag den 20. april satte SG Huset rammerne for sæsonens højdepunkt – vores lokale Forårsopvisning som viser den brede vifte af gymnastik og bevægelse som vi favner.

Fra faneindmarch lørdag morgen til de sidste spring landes sidst på eftermiddagen er der høj puls, fantastisk stemning og smil på læberne i SG Huset. Forårsopvisningen er en traditionsrig begivenhed som ingen har lyst til at gå glip af. Det er her vi mærker foreningens puls blandt den brede vifte af gymnastik og bevægelse som vi favner, og vi bliver bekræftet i, at det at gøre noget sammen kan noget.

TAK til styregruppen for at arrangere en dejlig dag.
TAK til vores medlemmer for at bidrage til fællesskabet og vise os glæden ved bevægelse.
Og TAK til alle vores fantastiske instruktører for at give deres bedste hver uge igennem hele sæsonen!

Flere Events i Svendborg gymnastikforening