Kontortid mandag 09.00-17.00
Kontortid tirsdag 09.00-17.00
Kontortid onsdag 09.00-17.00
Kontortid torsdag 09.00-17.00
Kontoret er lukket i dag
Close this search box.

BASIS MODTAGNING KURSUS

Instruktører Mathias Bang og Henrik Jacobsen/top kompetente!

Formål: Målet med kurset er at give den grønne springinstruktør nogle konkrete metodikker og kompetencer inden for modtagning af diverse grundspring. Kursisterne vil efter endt kursus mestre de forskellige modtagningsteknikker de enkelte basisspring kræver samt være i stand til at træffe beslutning omkring hvilken modtagningsform der vil være mest hensigtsmæssig at anvende.

Beskrivelse: På basis modtagning gennemgår vi de forskellige modtagninger til grundspringene: ophop, forlæns salto, mølle, kraftspring og rondat samt flikflak. Kurset er udelukkende et praktisk kursus, hvor du kommer til at øve dig i de forskellige modtagningsteknikker.

Pris 500 kr. (Hvis man ikke er medlem i SG. Man skal ikke betale ved tilmelding. Der sendes faktura til foreningen.
inkl. en sandwich og eftermiddags-forfriskning

TILMELD HER

Flere Events i Svendborg gymnastikforening