Kontortid mandag 09.00-17.00
Kontortid tirsdag 09.00-17.00
Kontortid onsdag 09.00-17.00
Kontortid torsdag 09.00-17.00
Kontoret er lukket i dag
Close this search box.
Home > Tilbud > SG Fitness > SG Fitness MEDLEMSKAB

SG FITNESS

FITNESS­ MEDLEMSKAB

Vi har åbent for træning alle dage hele året fra:
 05.00 – 23.00.

Vores frivillige instruktører bemander centeret:
man-tors 08:00-10:00 og 16:30-18:30

Når du har meldt dig ind, skal du henvende dig i fitnesscentret i vores bemandingstid. Her vil der være en instruktør klar til at tage imod dig og hjælpe dig med at komme godt i gang. Uden for bemandingstiden henviser vi til kontoret. Se åbningstiderne her.

Når du melder dig ind, accepterer du vores ordensregler og er derved med til at skabe et træningsmiljø som giver plads til mangfoldighed og udviser respekt for alle. Tak for det!

Samtidig bliver du som medlem en del af Svendborg Gymnastikforening!

FITNESS MEDLEMSKAB

• Man skal være fyldt 15 år for at træne i SG fitness
    Dog kan man få lov at tilmelde sig et abonnement fra man er 12 år, hvis man altid træner sammen med en forældre, som også er tilmeldt. Der skal derfor kun betales depositum for 1 adgangsbrik.
  • Indmeldelse koster 100 kr. som opkræves automatisk ved tilmelding
  • Adgangsbrikken er gratis, men der opkræves 100 kr. i depositum ved udlevering.

ORDENSREGLER I FITNESS

• SG Fitness er kun for medlemmer med aktivt medlemskab. Alle der skal benytte centeret skal registrere sin chip på adgangskontrollen ved indgangen.
  • Vis hensyn til de øvrige medlemmer og følg henvisninger fra instruktørerne.
  • Træningsudstyret tørres af efter brug med sprit og de lyserøde klude der findes i kurve rundt omkring i centeret.
  • Man rydder op efter sig selv. Sæt udstyr, vægtskiver mm. tilbage på plads efter brug. Er man i tvivl om hvor noget hører til, så spørg gerne en instruktør.
  • Omklædning foregår i omklædningsrummene og tasker, sko og overtøj opbevares i omklædningsrummene.
  • I centeret anvendes indendørs træningssko og træningstøj. Det er ikke tilladt at træne i bare fødder.
  • Vi henstiller til, at børn under 12 år ikke opholder sig i fitnesscenteret.
  • Samtale i mobiltelefon foregår udenfor fitnesscenteret.
  • Alle former for doping er forbudt og medfører bortvisning. Anti Doping Danmark foretager uventede kontrolbesøg i foreningen.
  • Lokalerne må benyttes imellem kl. 05.00 og 23.00.
  • Al vægtløftning skal foregå kontrolleret. Det er ikke tilladt at kaste med vægtene.
  • Det er ikke tilladt at filme eller tage billeder af andre i centeret uden først at bede om tilladelse
  • Det er ikke tilladt at sætte egen musik på anlægget inde i “Svederen”.
  • Det er ikke tilladt at benytte snus i SG fitness.

Brug for en enkelt træning?

Det er muligt at benytte vores træningsfaciliteter ved at købe en dagsbillet. Det koster kun 50 kr., og giver dig mulighed for at benytte alle maksiner og udstyr på lige fod med vores medlemmer. Det giver også medlemmer mulighed for at have en gæst med til en træning.

Et kraftcenter for bevægelse